Hoe plaats ik een online bestelling in de webshop?

Door gebruik van de filters is het eenvoudig om een selectie te maken uit ons aanbod. Zet je favoriete schilderijen in je verlanglijst om ze later nog eens te bekijken of om ze te laten zien aan je partner, familie, vrienden of collega’s. Heb je al een favoriet beeld gevonden? Na alle keuzevelden van het product naar tevredenheid te hebben ingevuld – plaats je het schilderij in je winkelmandje door op de oranje knop ‘In winkelmand’ te klikken. Je vindt je winkelmandje altijd bovenaan de pagina terug, mocht je nog verder willen winkelen. Klik op het mandje en je ziet direct uit welke artikelen je bestelling bestaat. Je kunt meerdere exemplaren bestellen of als je te enthousiast bent geweest een artikel uit je winkelmand verwijderen.

HOE VINDT JE HET JUISTE MOS PRODUCT?

Er zijn diverse opties om een product te vinden op onze webshop
*Browse menu aan de bovenkant of linkerzijde van webshop pagina’s.
*Maak gebruik van de zoekfilters om een zoekopdracht te verfijnen.
*De zoekfunctie in de bovenbalk kun je ook gebruiken om te zoeken. 

Twijfel je tussen verschillende artikelen of heb je advies nodig bij je aankoop? Niet gevonden wat je zocht? Neem dan gerust contact op met de klantenservice. Wij zoeken graag met je mee!

KLAAR MET WINKELEN? KLIK OP AFREKENEN

Tevreden met de keuze? Klik op afrekenen en doorloop de stappen 
*Vul de factuurgegevens in. Alternatieve afleverlocatie is mogelijk. 
*Vul de actiecode in en deze wordt automatisch mee berekend.  
*Kies de gewenste betaalmethode en betaal jouw bestelling. 
*Doorvoeren van wijzigingen kan totdat de bestelling is betaald
*Je ontvangt per mail een bevestiging wanneer deze succesvol is. 

VERZENDING EN LEVERING VAN BESTELLINGEN

Nadat we je bestelling ontvangen hebben, gaat de kunstenaar aan de slag om het schilderij te produceren. Uiteraard moet de mos de tijd krijgen om te drogen, zodat we het goed kunnen verpakken. Daarna wordt het verstuurd als pakketpost via een van onze partners of wij bezorgen het zelf. Het duurt het circa 5-10 werkdagen voor je de groenkunst thuis kunt verwachten. Zodra de bestelling onderweg is, ontvang je van ons een tracking-code. De grotere mosschilderijen en collecties bezorgen we zelf – kosten hiervoor zijn slechts 25 euro per levering – onafhankelijk van het aantal schilderijen.

VEELGESTELDE VRAGEN OVER ONLINE BESTELLEN

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Als je bij de online bestelling voor de optie ‘afhalen in onze showroom’ hebt gekozen, dan kun je de bestelling komen afhalen, wanneer deze gereed is. Gemiddelde productie tijd is momenteel 5-10 werkdagen. Je ontvangt een afhaalbericht met een routebeschrijving als de bestelling klaarligt. 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Dat kan! In je account overzicht heb je de mogelijkheid ‘Bezorgadres wijzigen‘. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres. Bij een betaling met AfterPay (achteraf betalen), moeten het factuuradres en het verzendadres hetzelfde zijn. Wil je na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice

Betaal ik verzendkosten?

Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 100 is de verzending binnen Nederland gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten € 10. Wij leveren ook in het buitenland. Voor informatie over de verzendkosten naar één van deze landen, kies je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen.

Waar vind ik een overzicht van mijn bestellingen?

Je kunt de lopende bestellingen en bestelgeschiedenis terugvinden op het dashboard. Op het dashboard van je account kun je ook adresgegevens en accountgegevens wijzigen.  

Ik heb een vraag over een product.

Wij hebben passie voor producten en deze informatie vind je terug op de productpagina’s op onze website. De productinformatie bestaat uit één of meerdere productfoto’s en een uitgebreide omschrijving van het product. Heb je toch nog een vraag over een product? Neem dan contact op met de klantenservice

 

MEER weten OVER ONZE bestel opties?

Neem contact met ons op en wij bespreken graag de mogelijkheden!