Retour van mosschilderijen & moskunst

Bij Moss Painting wordt ruim 98% van de moskunst pas geproduceerd nadat je een bestelling hebt geplaatst. Je krijgt nooit geen product dat al tijden in het magazijn heeft gelegen. Toch niet tevreden over je schilderij, geen probleem! Je hebt wettelijk het recht om binnen een termijn van 14 dagen de koopovereenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij het product in bezit krijgt. Bij levering van een order die uit meerdere artikelen bestaat, gaat deze termijn in na ontvangst van het laatste artikel.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons per e-mail op de hoogte stellen van je beslissing om de overeenkomst te herroepen. Je kunt gebruik maken van het modelformulier voor herroeping of een duidelijk geformuleerde email opsturen naar info@mos-schilderijen.nl. Voor je een zending retour stuurt dient dit altijd eerst gemeld te worden alvorens je tot retourneren overgaat. Na het verstrijken van de wettelijke herroepingstermijn/bedenktijd kunnen wij je herroeping helaas niet meer in behandeling nemen. 

Veelgestelde vragen Klantenservice Algemene voorwaarden Herroeping formulier

HET RETOURNEREN van producten IS niet gratis 

UIT ONZE COLLECTIE

Mosschilderijen uit onze collectie mag je tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van redenen aan ons terugsturen. Nadat wij de goederen retour hebben gekregen – zorgen wij dat de betaling binnen 14 werkdagen wordt teruggestort. Voordat je producten retourneert zorg dat je de herroeping kenbaar maakt bij onze klantenservice of het formulier van herroeping. En wacht alsjeblieft altijd even op een bevestiging.

OP MAAT GEMAAKT

Moskunst gemaakt op basis van jouw persoonlijke wensen mag je ook tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van redenen aan ons terugsturen. Dat zijn wij wettelijk niet verplicht, maar ontevreden klanten is ook niet wat we willen. Wij vergoeden deze producten enkel met winkeltegoed of cadeaubonnen en niet voor de volle 100%. Neem altijd eerst contact met ons voordat je de producten retourneert.

RETOUR KOSTEN

Retourkosten zijn voor eigen rekening. Bij pakketten groter dan 100 cm zijn de retourkosten relatief hoog. Hou hierbij rekening met €25 kosten. Maak daarom een weloverwogen keuze wat je bestelt zodat je geen onnodige kosten kwijt bent aan retourneren. Alle moskunst door ons bezorgd – zullen ook door ons worden opgehaald. Kosten voor dit vervoer zijn wederom €25 – ongeacht het aantal schilderijen.

TIjdLIjn EN GEVOLGEN VAN HERROEPING

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je de betaling die je tot dat moment hebt gedaan voor de producten retour. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Wij wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, zodat we kunnen beoordelen of het product in goede staat is ontvangen door ons. Je dient de goederen binnen 14 dagen na de dag waarop jij besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden. In het geval van een defect of beschadigd artikel ontvangen we graag eerst één of meerdere foto’s per mail waarop we dit kunnen beoordelen. Neem in dat geval altijd eerst contact op met onze klantenservice. 

UITSLUITINGEN VAN HERROEPING

Het herroepingsrecht geldt niet met betrekking tot overeenkomsten voor de levering van volgens de specificaties van de consument vervaardigde zaken op basis van een individuele keuzes of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn. Al deze artikelen worden specifiek voor de klant gemaakt en zijn derhalve volledig uitgesloten van het normale herroepingsrecht. Omdat wij streven voor een 100% tevredenheidsgarantie, kun je deze producten wel retourneren. De vergoeding van op maat gemaakte mosschilderijen is altijd minder dan 100% en volledig bestaan uit winkeltegoed. Ook onze cadeaubonnen zijn uitgesloten van retourrecht.

INFORMATIE OVER RETOUR ZENDINGEN

Bij het herroepen van de koopovereenkomst komen de kosten van retour zenden voor rekening van de klant. Het product graag deugdelijk verpakken in de originele verpakking en zoals je het ontvangen hebt. Het product dient uiteraard onbeschadigd en ongebruikt te zijn en ben je zelf verantwoordelijk voor een bewijs van retourzending. Bij een retourzending die kwijtgeraakt is, zullen wij altijd vragen naar het verzendbewijs van de retourzending. Dit hebben wij wettelijk nodig om de retour/herroeping te kunnen behandelen. Als wij constateren dat een product beschadigd is, zullen wij de retour/herroeping wel in behandeling nemen, maar kunnen er extra kosten bijkomen.

 

Meer over onze retour voorwaarden?

Neem contact met ons op en wij bespreken graag de mogelijkheden!